Du måste finnas med Newkid, Alexander Ferrer.

Hej! 

Alexander Ferrer, Newkid idag när han blev etta på Svensktoppen.

Jag blev totalt golvad, jag blev drabbad, kan inte med ord beskriva vad som hände

hjärtat slog volter, det var som om jag hörde melodin för första gången.

Charolina, jag såg Dina stora vackra bruna ögon och Ditt fina vita leende,

Ditt hår hade börjat växa ut lite.....

Du tittade på mej och sa "Mamma bara så Du vet, jag lämnar Dej aldrig".

Och det gjorde Du aldrig Charolina, minnena är så vackra.

Älskade Carro.....

Fuck cancer.


Alexander Ferrer.
Detta är inspelningen från Musikhjälpen.


Du måste finnas........

Sorg.
Sorgen är oändlig.
Mamma

Kommentarer

Anonym sa…
Har tänkt kommentera din blogg många gånger men texten blir så lång och jag vet knappt vad jag själv skriver. Så jag skriver det jag menar: Charolina har följt mig genom dessa åren sedan jag träffade henne för första gången. Jag tänker på henne dagligen och hon får mig att känna mig tacksam för livet. Jag vill att du ska veta att hon gjort stort avtryck på mig och jag glömmer henne aldrig.

Stor kram från en tjej som fick äran att ta hand om Charolina i sin sista tid i livet
Chris sa…
Tack snälla Du för Ditt inlägg.
Om Du visse vad vi tänker på Er alla som fannns runt Charolina under hennes sjukdomstid.
Vi pratar om Er ofta.
Speciellt Ni fanns runt Charolina hennes sista tid i livet.
Hur orkade Ni vara det stöd Ni var?
Ni fanns för Charolina hela tiden, Ni fanns för oss.
Vi beundrar Er och Ert jobb.
Ni har för alltid en stor plats i våra hjärtan.
Kram till Dej från mej.
Christina, Charolinas mamma

Populära inlägg