TACK för hjälpen, nya forskningspengar som går till Insamlingsstiftelsen Kvinnor & Hälsa.

 Hej på Er!

Jag vill framföra mitt varma TACK till Er alla som stöttat mitt

lilla stickprojekt.

Tack för att Ni köpte mina stickade sjalar pengarna går till genusforskning

via Insamlingsstiftelsen Kvinnor & Hälsa, 1,6 miljonerklubben & 2,6 miljonerklubben.

Vi har nu gått i mål på 21.000 kronor, ett bra resultat, vi kan känna oss stolta.

Tack också för Era glada tillrop, det värmer.

Denna sista omgång blev det 12 sjalar som gav 6.000 kronor, stort tack till:

Lizzie H, Anita F (4 st.) Kerstin A, Inger K, Helena R, Sören C, Agneta W, Ursula Å  , Ulla L.

6000 kronor blev det i denna sista omgång, sammanlagt har der blivit 21.000 kronor.

Idag har jag inköpt en Årets pelargon 2021 den heter Astrid och är väldigt vacker.
Dessutom lär det ska vara en pelargon som trivs inomhus.

Framtidens genusforskare behöver pengar!
Forskarna som räddar kvinnoliv behöver pengar.
Livsviktig genusforskning behövs inom bl.a hjärt-kärlsjukdom, gynekologisk cancer
och endometrios.

Tack säger jag.

#för dom vi har mist

#för dom vi har

www.kvinnorochhalsa.com 

Bg 900-1520, Pg 900152-0

Varenda krona räknas.

Hälsning Christina 

Kommentarer

Populära inlägg