Tv 4 Nyhetsmorgon 2 juli Susan Szatmary! Kolla in!

Hej! 

TIPS!

Imorgon fredag den 2 juli kl 9.45 på Tv 4 tittar jag på min väninna designern Susan Szatmary.

Programmet är Nyhetsmorgon.

Kolla in henne!

Denna fantastiska kvinna.

Vinnare av Elles accessoarpriset 2020.

Årets accessoardesigner Susan Szatmary har jobbat för modehus som Alexander McQueen och Celine. Nu tar hon över världen med sin egen lyxiga art déco-inspirerade väskkollektion för den moderna kvinnan.

För er som inte har koll på henne så har hon jobbat med modehus som Alexander McQueen ,Celine, Paco Rabanne, Elie Saab och hon har lång erfarenhet av just lyxaccessoarer och det syns tydligt i hennes egen design.

Läs mitt tidigare blogginlägg:

Susan var min mammas väninna och hon blev oxå min.

https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwj9ntePiMLxAhWMjosKHaJkAcwQFjAQegQIBBAD&url=http%3A%2F%2Ftomorrowisanotherchardonnay.blogspot.com%2F2020%2F06%2Fdesignern-susan-szatmary-mammas-vannina.html&usg=AOvVaw1N8aZQqntIjDiEPLP4ix2o

Lycka till Susan.

Kram ❤️🙏

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg