Midsommarafton 1983.❤️❤️🙏🙏

Hej!

Minnen poppar upp i telefonen.
Detta Àr Midsommarafton 1983.
Bilden Àr frÄn Badhotellet, Kuranstalten i TranÄs.
HÀr jobbade min svÀrmor Karin som vÀrdinna under mÄnga Är.
Ibland firad vi Midsommarafton hÀr ofta pga att bÄde
min svÀrmor och jag jobbade denna dag.
AffÀrerna var öppna till kl 1.
Jag hade mina tvÄ affÀrer öppna TvÄ Sekel Antikt och
 Carro´s Mode.
AffĂ€rerna slog jag samman under namnet Carro´s Dekorativa.
VĂ„r dotter Charolina kallad Carro gav namnet till affĂ€rerna.

MINNEN.
PÄ fotot frÄn vÀnster
Per HĂ€ggstam, Charolina HĂ€ggstam, Christofer HĂ€ggstam,
Karl-Johan HĂ€ggstam.
I denna kusinskara kom sedan tvÄ till
Nicklas HĂ€ggstam och Jonathan HĂ€ggstam.

Titta sÄ fint Christofer hÄller om sin lillasyster och sin kusin.
Dom lyssnar oxÄ uppmÀrksamt till vad hon har att sÀga.
En bild talar.
❤️❤️❤️


Tacksam för minnen.

HĂ€lsning C

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg