Jag ÄLSKAR att bo på hotell!

Hejsan på Er!

Numera ÄLSKAR jag att bo på hotell,

sätta nyckeln i dörren och öppna och se ett nytt välstädat rum,

sängen med rena lakan, frottéhandukar som ligger på hög, en informationspärm,

penna och papper, ordning o reda.

Ibland enkla och ibland spektakulära rum.

Förväntansfull är jag......

Är det fåtölj eller soffa i detta rum?

Tv och kylskåp?

Hänga upp kläderna i garderoben, sätta på Tvn.

Har dom kaffekokare?

Kanske ta en kopp.

Finns det vinglas? 

Ska vi ta en promenad runt kvarteret och kolla var vi är?

Margaretetorp Gästgiveri.

Härligt hotellrum, luftigt, nyrenoverat, sköna sängar,

Fina textilier, hotellrummet kändes modernt i denna gamla charmiga miljö.

Lägga upp benen en stund för att sedan dra iväg på äventyr.

Upptäcka något nytt.

Hotell Bomans Hermèsrum.

Hotell Bomans i Trosa.
Spektakulärt hotell med väldigt god mat.
Spännande ägarinnor.

Tänk att på kvällen komma hem till hotellrummet och förhoppningsvis sova gott.

För att på morgonen gå ned i frukostrummet och njuta av en låååååång

frukost.

Jag går runt frukostbuffén och kollar in och sedan plockar jag till mej av

det goda.

Frukosten avslutar jag med kaffe och något sött.

Kanske hinner jag bläddra i en dagstidning oxå!

Jag älskar att bo på hotell.......numera.



Vart blir det nästa gång?
Gilla Ni att bo på hotell?

Hälsning C.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag älskar också att bo på hotell! I sommar har
vi bott på Bomans Hotell, Ystad Saltsjöbad o
Åtellet i Norrtälje! (Åtellet, tips från dig, som du bloggade om!)
Ha en fortsatt skön sensommar!☀️
Kram Annika
Chris sa…
Hej Annika🌸
Så härlig hotellsommar ni haft🤩
Så roligt att få inspirera.
Tyckte ni Norrtälje var fint?
Åkte ni runt i havsbandet?
Kram hoppas på lång sensommar och höst😎🇸🇪🙏
Anonym sa…
Norrtälje var fint! Kommer absolut att åka
tillbaka o åka runt i havsbandet!
Trevlig Helg! 🤗
Chris sa…
Tack detsamma🌸🎼🇸🇪

Populära inlägg