Slow motion - Diana Orving på Nässjö Konsthall.


 Hej!

Det är inte ofta jag åker till Nässjö Konsthall på utställning men nu gjorde jag det.

Fick tips av min väninna Marianne som i sin tur fått tips från nya numret av Femina.

En liten läcker utställning, som gjorde sig väldigt fint med dom stora fönstren i bakgrunden.

All grönska kom in.

Åk till Nässjö, skynda kort tid kvar!

Utställningen pågår till 31 augusti.

Jag MÅSTE säga att mina bilder är fantastiska.

Eller hur?

Sommarens utställning av konstnären Diana Orving bjuder på fantastiska och 
sublima skulpturer i textil.
Diana Orving arbetar främst med textila skulpturer och målningar 
där hon utforskar teman som ursprung, minne och det undermedvetna. 
Med ett koreografiskt förhållningssätt strävar hon efter att uttrycka och 
förstå mentala och fysiska processer genom form och rörelse, ofta i en stor skala.


Diana Orving.









Skynda en liten fin utställning.
Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg