"Tack för musiken"

I går såg jag ett nytt program på 1:an, Tack för musiken, med Niklas Strömstedt som värd. Första gästen ut var Ola Salo, jag tyckte han var kanonbra, musikalisk, skärpt och med mycket distans till sig själv som popstjärna. Niklas, Du frågade inte ihjäl Din gäst.........skönt! Men...........vad 17 hade Du på dej???? Du såg lite väl "gammalmodig" ut! Byt glasögonbågarna dom "stal" Ditt ansikte. Är jag lite elak nu?????
Här är det en underbar söndag med sol och värme...det är bara att njuta.




Bild från expressen .se

P.S Har lyssnat på det sista Sommarprogrammet på P1 (på altanen, i bikini och med en stor kopp kaffe) det avslutades av Leif GW Perssson.  Det gjorde han med glans! Jag gillar GW, både honom och hans böcker. Jag tycker det är underbart att det finns lite uppkäftiga personligheter.........tänk vad livet skulle vara trist utan dessa stofiler!! D.S

Kommentarer

Populära inlägg