Vildvin

Mitt vildvin är fantatiskt i år, beror nog på värmen, regnet och fuktigheten i luften. Så lättodlat, sköter sig självt, behöver inte beskäras (om det inte växer in i tegelpannor och stuprör förstås)! Vildvinet avgränsar och växer som en skyddande mur. Det ger en väldigt vacker bakgrund på altanen.





Jag gillar dom gamla snörstolarna, ibland kan man hitta dom på antikaffärer eller loppisar, dom är ju inga evighetsmaskiner så man får njuta så länge dom håller! Vad tycks om vildvinet? Gjutjärnsurnan är antik och kommer ursprungligen från Husqvarna, där gjöts första gången 1874  (urnor och övriga trädgårdsgrejer har verkligen blivit samlarsaker och gått upp otroligt i pris). KRAMIS från mej!

Kommentarer

Carro sa…
När jag bli "stor" och äger ett hus, då ska jag minsann också ha en sådan vacker "vägg".
Chris sa…
Det tycker jag.....vildvin är vackert/KRAM
Charlotte sa…
Underbara bilder! Det växer verkligen så det knakar. Stolarna gör sig jättefint där i allt det gröna.
Ha en fin dag!
Kram
Chris sa…
Det är som att bo i ett växthus i år! Men.....jag har ALDRIG badat sååå lite/KRAM tack för igår!
Sassa sa…
Så vackert och lagom vilt du har det ! Tycker verkligen om din stil.Må gott, bland ditt vildvin önskar Sassa

Populära inlägg