Vanlig fredag igen!

Hemma från semestern igen innnebär att torga och fika med tjejerna på fredag f.m. VILKEN LYX! I dag blev det många  skratt, vi hade så mycket kul att berätta för varandra. Jag handlade massor av nyttiga godsaker..........jag tror bullarna är nyttiga oxå, med speltmjöl, smör och kardemumma.
Vi ÄLSKAR bondkäringens bröd!

Dessa bullar går inte av för hackor! Speltmjöl, smör och MASSOR av kardemumma.

Lingonen är redan här! Verkar det inte för mycket höst?



Nu kommer alla härliga nyskördade grönsaker , det är bara att njuta! Recept på saltgurka kommer imorgon.

Höstastrar och liljor


Detta "torgade" jag idag allt kravodlat, jag älskar bönor!
Fredagsblommor vill jag oxå ha!

Kommentarer

Carro sa…
Härligt!

Nu tar vi snart helg här nere i Skåne också! Ska bli skönt. Köpenhamn väntar imorgon :)

kram!
Chris sa…
He en fin helg! Ni får berätta om kondiset/KRAM

Populära inlägg