Stickat

Här kommer lite "babystickat",  det är många i släkt- och bekantskapskretsen som får barn nu, då är det bra med ett litet lager.

Denna "pippi-tröja" ska bli till en tjej som är 5 dagar i dag

Kolla in rena 70-talet, denna klänning har jag virkat i bomullsgarn

Framsida

Baksida/Virkad klänning i bomullsgarn, så himla söt, tänk med ankstjärtsbyxa (vi sa så på "min" tid)  med mycket spets på baken!

Lättstickad modell, bara rärstickning.

Restgarnströja, jag gillar verkligen alla färgerna!

Rosa klänning som inte kommer till sin rätt på denna bild, i verkligheten ÄR den söt.
 I går var "Stickorna" hos mej, just nu stickar vi ponchos i höstens alla modefärger. Ett jättebra plagg, lättburet, varmt, skönt och snyggt. STICKA PÅ!/KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Dessa är sååå söta!

70-tals modellen, är dock inte min stil =))

kram!
Chris sa…
Tack! Min poncho är färdig kommer snart på bild!/KRAM

Populära inlägg