Primeboots

Vilka snygga stövlar men så utsorterat i storlekar........redan!? Jag skulle vilja ha 3/4 lång Primebootsstövel, dom skulle passa mej och mina promenader. En stövel man kan ha till byxa och kjol med lite kraftig strumpa till. Jag har varit och kollat in modet idag! Jag har letet med ljus och lykta efter en skottsrutig kjol, inte fanns det inte. Sådana kjolar har jag haft ett flertal men gett bort. NU VILL jag ha en!


Primeboots, ursnygg stövel, här i brunt.



Kolla den snygga kedjan bak! Lätta att att ta på och av oxå!

Söt reklamhund för Barbour

n
En brun Barbourjacka fick följa med hem, dock inte denna modell

Nu är mamma om skött, och vi har gjort stan (dotter o  ett barnbarn), lunchat och kollat runt.
Nu tar vi fredagkväll med brasa, mat, vin och lite Skavlan. Jag har gjort en smulpaj med äpple i botten. Jag önskar Er alla en fin helg, ha det så trevligt, KRAM från C


Kommentarer

Carro sa…
Härligt!!
Igår var vi ute och åt, mysigt! Och nu gör vi oss redo för en heldag i Malmö:)
Chris sa…
Hoppas Du hittar stövlar! ha en härlig dag:)

Populära inlägg