Ska se!



I kväll blir det dramaserie i historisk miljö. I just löööve it! SVT 1 kl. 21.00 "Anno 1790". Det handlar om mord, förbjuden kärlek och dubbelspel. VAD kan man mera begära??



"Downton Abbey" del 2, denna fantastiska BBC-serie. Pricka in 29 oktober i kalendern och jag lovar jag kommer att älska varenda minut! SVT



Jag kommer inte att missa "Så mycket bättre" som sänds i 4:an med start 29 oktober.
Jag kommer att sitta som ett borrat ben vid TV-apparaten, ååh se dessa program, med myspläden, tänd brasa och en god kopp te och två kardemummaskorpor med SKRAPAT smör på..........fast jag vill ha lite tjockare på egentligen!

Kommentarer

Anonym sa…
OJ kan bara instämma. Något att se fram emot./Åse
Sassa sa…
Så snyggt du gjort överst på bloggen !! Jag vet INTE hur man gör för att lägga in flera bilder så där snyggt. Bra tips om serien, skall titta och njuta också <3
Chris sa…
Har just sett första avsnittet. Så bra det var och så vackert filmat/KRAM C
Chris sa…
Det är min dotter, Carro, som gjort bannern till mej, visst är den fin!
Carro sa…
Sassa: Jag kan tipsa om ett program som heter PhotoScape där man kan lägga in bilder i olika "rutmönster" eller skriva texter på bilderna osv. :)

Populära inlägg