Nystickat

Nu är min nya sjal färdig! Jag har gjort den i ögelalpacka från Peru, underbart garn, 1 hg gick det åt. Snygg brun färg på garnet, ett nystan kostade 129:- kr. Jag satte i ett par minksvansar, satte två svansar i baksnibben vilket ledde till krampaktiga skrattsalvor från mina stickkompisar......bloggerskan hade blivit med svans!?? Det var bara att klippa bort svansen, så kul ska dom jag inte få ha hela tiden! KRAM, kompisar.

Här har jag knutit sjalen om lott i ryggen, varm och skön är den.
Det blev lite "extra" med minksvansarna, jag motte väl inte bli attackerad av några djurrätts aktivister eller?

Ha en bra dag, just nu är det så vackert när jag kollar ut genom fönstret. Löven i alla färger, lite höstdis allt ser så lugnt ut. Välkommen tisdag säger vi väl då! KRAM C 


Kommentarer

Carro sa…
Fin mamma :)
Chris sa…
Tack, den är jättevarm och skön/KRAM M

Populära inlägg