Att använda igen!

Hej! 24 grader varmt! Lycka!
Släng inte det som blir "snyggt" att återanvända, ge-bort, sälj, byt, återanvänd.
Här kommer lite underbara tips!
Synd att man inte har mer utrymme, jag vill använda ALLA idéer.
Läckra bilder........va?????
 
 Gamla tidningar och en glasskiva, ursnyggt!
 En gammal ram och kanske sommarens bilder?
 Ett par gamla dörrar och en ommålad pall, fint!
 En stege, finns att köpa billigt i vissa affärer i min småstad driver kommunen en liten affär, där kostar en stege ca 100:-.
 En vacker gammal bräda, kanske sjödränkt(?), gamla ramar.
Ramar kostar nästan ingenting i antikaffärer eller på loppisar.
 Horn har vi i affären, kom och köp!
En gammal trädgren som fått nytt liv.
Så här har våra kompisar i Fiskebäckskil gjort i sitt sommarhem. Använt en gammal fin träskiva.
 Visst blir man glad av detta vackra och detta återanvända?
 
Nu har jag varit och skyltat om i affären, nu ska jag njuta av dagen.
Bilder från Tumblr.
Kram C
 

Kommentarer

Carro sa…
Superfina bilder!!

Älskar bordet!
Carro sa…
Superfina bilder!!

Älskar bordet!
Chris sa…
Jag oxå! Vilka inspirationsbilder! Kram

Populära inlägg