Nya jeans!

Hej på Er!
Så är det snart helg igen, livet springer fort!
Regnigt och lite grått men det behövdes väl, så det får vi stå ut med.
Jag har köpt nya jeans, coola och jättesköna.
Märket är Isay, ett danskt märke.
Jag köpte ett par rosa-aprikos (!) jeans, i botten på tyget ligger ett blommönster, jättefint.
Till hösten ska jag prova deras mörkblå jeans.
 
Mina jeans är lite härligt sommarkorta 799:-
Jag gillar färgen och så är jeansen så mjuka och sköna!
Kolla in mina kelimskor från förra året www.oneofakindbazaar.se
URSKÖNA!


Mörkblå får bli till hösten capris 900:-.
Jag är lite ovan vid knappar men det funkar!
KRAM C
 


Kommentarer

Eva sa…
Så snygga jeans! Finns dom i flera färger? Var har du köpt dem? Många frågor på en gång! Kram och ha en fin helg E
Chris sa…
En affär vi måste besöka i Linköping. Jag berättar när vi ses. Kram ha en kul helg.

Populära inlägg