Cruising

Jaha!
Så var det dax igen, augusti och cruising i min småstad!
ALLA "går man ur huse", stan är fylld med folk riktigt trångt!
ALLA restauranger och fik är fullsatta.
Jag skulle vilja påstå att småstaden "kokar" och inte bara av oförbrända bensinångor från dessa stora och gamla amerikanare utan oxå av känslor från barn till urgamla åskådare!!
ALLA har åsikter om dessa bilar!
 Mina favoriter, runda formar och en och annan Hot Rod.
 
 Mina favoriter, runda former gillar jag!

Lite nedsutten, kanske?
 
 Intervju och filminspelning pågår!
 
  Min "granntant" i sin snygga amerikanare!

 
 
Och så dom skickliga Rockstones, som spelar underbar Rockabilly musik, dom spelade på yngsta sonens bröllop, så Ni förstår det var håll-igång!
Vill Ni veta mera, läs på nätet, Tranås Caroliner´s, det är dom som gör jobbet.
Med bravur!
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Kul att se alla bilderna för oss som var på annan ort. Kram
Chris sa…
En upplevelse, lite bedövad av bensinångorna blev vi nog! Hemma? Välkommen hem i så fall kram C
Maria EB sa…
Tack, jag är hemma och försöker få igång hjärnan ....det tar emot ;-)

Populära inlägg