Linköping

HJÄLP!
Jag mår pyton!
Idag av alla dagar, i morses gick det bättre.
Nu skriver jag till Er min kära bloggare sedan blir det sängen och Panodil, det gör ont i huvudet, musklerna, halsen........ja, nästan överallt!
Jag som hade sköta-om-mamma-dag-idag.
Det har varit mycket sånt på sista tiden, det är inte lätt att bli gammal den saken är klar.
Men det gick!
 
Ett garnnystan var jag tvungen att köpa och en titt på ESQ blev det.
Då fanns det lite krafter kvar.
Läs mer om Esq på facebook och Instagram

 På Esq fanns det hur mycket snyggt som helst.
Men jag får kolla en annan dag, det var inte min dag idag!
Affärsinnehavarinnan är både söt och gó, hon hade fullt upp med att packa upp nyheter.
 Denna urläckra skapelse hade hon gjort! Murgrönekvistar i små glasflaskor fästa med snöre i en ring.
Kanonfint!

 Spännande!
 Det fanns massor av snygga lampor.
Ett garnnystan, alpacka, jag berättar mera imorgon!
Nu till sängen.
KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg