granntanter.se

Hej svejs, därute!
Jag läser inte många bloggar, hinner inte!
Min egen tar så mycket  tid.
Men nu har jag hittat en kul blogg.
Ni ser den i min blogglista på höger sida, den heter granntanter och det just det dom är, Camilla Thulin och Karin Ericsson Wärn. Det här är damer med skinn på näsan men oxå med en stor portion humor, just därför är den så kul. 
Kolla in HÄR


 Granntanterna!
 Dom anordnar resor (alla var fullbokade). Det gäller tydligen att hänga på låset!
Dom säljer böcker, ordnar föredrag, tävlingar, uppmuntrar och ger kanontips.
Ja, säg något dom inte gör!?
Herrgud vilken härlig blogg!
 
Berätta vad Ni tyckte.
Ha en fin fredag.
Jag ska försöka jobba idag (förkyld).
KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Ska kolla in tanterna genast - Camilla är en stor favorit. Kram
Chris sa…
Hos mej oxå! Jättekul blogg kanske inte den snällaste men den är vass och kul. Mycket info får man oxå. Kram ytterlig helg.

Populära inlägg