En söndag i mars

Och inte vilken söndag som helst utan en vårsöndag!
Vilken dag.
Har t.o.m solat.
Maken har tagit fram sommarjeepen, årets första tur är avklarad.
Fikat ute.
Jag kan nästan titta på knopparna och se att dom slår ut!?
Första planteringen av vårblommor är klar.
 
 Bort med granriset och fram med lite vårblommor, vilken skön känsla!
 
 Bara detta lilla kan göra en glad!
 Eller?
 
 Borta är granriskransen
 
 Jag ska dekorera med lite vippor oxå!
 
 Lite vårfägring
 
 Årets första jeeptur
 
 Härliga gamla jeep, goda minnen!
 
 Långfika ute med söndagstidningarna.
Jag fick veta vem som vann Melodifestivalen.
Lagom när kaffet var klart kom goda vännen Hans.
 
 Utsikt från ett jeepfönster, snacka om nedcabbat!
Hamnen är än så länge ganska öde, några veckor till så är här liv och rörelse.
 
 Läste färdigt en bra deckare, i solen
 
Nu hinner jag inte blogga mer, magen är tom.
Vad får jag ihop för gott av detta?
Säkert något mums-mums.
Ha en fin söndagkväll.
KRAM C
 
 
 

Kommentarer

Populära inlägg