Sjukhus

Hej!
Ännu en dag på Helsingborgs sjukhus.
En jobbig dag.
Mycket smärta för Carro.
Läkarna tog beslutet att sätta en ryggmärgsbedövning, en epidural, för att få bort smärtan i benet och foten.
Det har hjälpt en del men benet förlorar mycket av sin muskelkraft och känsel.
Det är långa dagar på sjukhuset, Carro kommer just nu inte ur sängen. 
Kroppen blir helt slut av allt sängliggande.
Allt är en riktigt strid, en kamp.

Carro får epidural och jag fick vara med. Snäll personal.

Så här ser världen ut utanför sjukhuset.
Bild från Kärnan.
Imorgon ska Carro försöka komma upp.
Kram från Carro.
Kram C


Kommentarer

Anonym sa…
Håller verkligen båda tummarna att du kommer ur sjukhussängen i morgon fina Carro 💓 kram Ida H
Anonym sa…
💕💕 styrka till er // Gerd
Anonym sa…
Håller oxå mina tummar det hårdaste jag kan att du kommer på benen i morgon hjärtat! <3
Love you!
Tesse
Anonym sa…
Tänker på dig och skickar styrkekramar. /Åse
Anonym sa…
Kram!
Sassa sa…
Oj, vilken kamp. Fick epidural vid mina båda förlossningar. Inte så behagligt! Har inte träffat Carro men vill ändå att du ger henne en stor kram. Allt blir säkert bra till slut. KRAMAR och många varma tankar till Dig,<3
Anonym sa…
Tänker på er! Jessica
Chris sa…
Från Helsingborgs sjukhus till Er alla❤️❤️❤️❤️
Anonym sa…
Här kommer stor styrke kram och hoppas att du är uppe på benen i morgon och slipper smärtan.
//Helena
Anonym sa…
Carro, fina vän. Ja ska be till allt jag tror på, så du ska få bli piggelin igen. Att få styrka i hela kroppen och benet. Tänker på dig hela tiden. Kämpa på och du ska bli frisk snart! Många kramar Ida.M ❤️💕❤️😘
Anonym sa…
All min kärlek och styrka till er ❤️ Tänker på er hela tiden! Ni är fantastiska!
Styrkekramar i massor från Matilda
Anonym sa…
Kramar både till dig och Carro, tänker på er jättemycket, håller alla mina fingrar att allt ska gå bra.

från/LB
Familjerna Monica Häggstam sa…
Fy vilket kämpande du går igenom Carro och hela familjen också. Vi i Ängarp följer Christinas Blogg och skickar många tankar och styrkekramar till dig tappra Carro.
Anonym sa…
Tänker på dig Carro. Hoppas du kommer ur sängen i morgon. Joacim.
Anonym sa…
Skickar mina tankar och många kramar. Britt-Marie S
Chris sa…
❤❤❤❤❤

Populära inlägg