Fläckigt och randigt!?


"Hej!
Har Ni kollat in vårens inredning kläder och skor?
Jag tycker det är fläckigt och randigt överallt!
Djurränder och djuriska prickar så lång ögat når.
Gillar Du eller gillar Du inte?
Me like!!
Jag har just klickat hem en bomullskappa/jacka från Maison Scotch.
Jag har sett den i flera tidningar bl.a i senaste numret av Svensk Damtidning,
jag får den när mamma läst den.
Kollat och ringt runt till olika affärer och jackan/kappan är redan slutsåld.
Den näst sista klickade jag hem på Boozt.
Det gäller att ligga i om man ska bli vårfin.
Måtte nu storleken bli rätt annars får jag vara utan denna jacka.
Jag har glömt att tala om att den är............leopardmönstrad.





















Bilderna har jag tagit idag på Butiken/Magasin 36.
Jag ser fram mot en fläckig vår!
Kram C

Kommentarer

MariaEB sa…
Låter som en perfekt jacka för dig. Du kommer att bli ursnygg! Stor kram
Chris sa…
Hoppas allt blir rätt,
Jag är inte van att klicka hem,
jag gillar att handla över disk!
Stor kram till dej💐💐💐💐

Populära inlägg