Nu har den kommit!?

Hej!
När vi var på väg hem från Skåne plingade det till i telefonen.
Ojjjj, jackan, den fläckiga som jag berättat om hade kommit.
Den jag klickade hem på Boozt.
Så spännande!
Nu har jag provat och den är PERFEKT!!
Lagom stor...........lagom häftig, nja lite överhäftig är den nog.
Så himla snygg, mycket snyggare än jag trodde.
 Bild från mammas Svensk Damtidning.
Den ser nästan vit ut i bottenfärgen på denna bild, men det är den inte.
 Här blir den lite för mörk!
 Jackan är lite glittrig!
3/4 dels lång kappa med fickor och tryckknappar, bomull, fodrad med randigt tyg.
Märket är Maison Scotch.
Så glad jag är.
Läckert helt enkelt.
Carro (vid sådana här tillfällen kallar jag henne min sekreterare!) klickade hem den under resan från Lund till Helsingborg och det var den näst sista
på Boozt. I affärena var den slutsåld.
MIN!
Nu ska jag fika med mina kära väninnor, sedan ska här jobbas.
Idag lite nyheter i affären.
Varmt välkommen.
KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Den är übersnygg!!!! Randigt foder är ju perfekt brytning så att det inte blir för glammigt utan fränt. GRATTIS! Och stor vårkram
Chris sa…
Du får se på måndag, välkommen!
Carro sa…
Snygg. Känns som jag också vill ha. 😀🐯😺😻
Chris sa…
Det tycker jag den skulle passa dej! Köp!
Kram mammi👍👍👍

Populära inlägg