Min lovsång till personalen på Elgiganten i Linköping.

HEJ!

 Jag vill ge personalen på Elgiganten i Linköping min lovsång.

TACK Daniel, Roger, Andreas och konstnärstjejen från Österlen som jobbade 

extra under sin studietid samt många flera som räddade min dator.

Och Du (vet inte namnet) som gillade android dator och ändå försökte rädda min Mac, tack.

Min blogg, mina bilder, mina kontakter, min bank, mina dokument mm

Ett bit av mitt liv........

Jag skulle uppdatera min Mac och då gick datorn i strejk,

allt försvann. Alla försök misslyckades, datorn hängde sig.

Det var andra gången det hände men förra gången kom

Allt tillbaka efter omstart.

Nu vågar jag INTE uppdatera mera!

Ibland kan man ha otur, sådant kan tyvärr ske.

Vi har åkt 56 mil med datorn framochtillbaka till Linköping flera gånger,

stort räddningsarbete har gjorts av dessa underbara människor på Elgiganten.

Tur att jag har ett supportavtal med Er, 

ALDRIG UTAN MITT SUPPORTAVTAL.

Det borde alla ha!

Och att jag har sparat på iCloud.

Det var därifrån vi kunde få tillbaka livet i datorn igen.

Tänk att grejer finns i ett moln eller vad det nu är.

Och tänk att Du Daniel har sommarstuga nära där jag hade sommarstuga som barn!

Nu vet jag oxå att Du gillar bubbligt rosévin.



Här ett tips på ett bra partybubbel i sommar.
Pris 129 kronor.
Topprankat 2022.

Nr 7701
Vin på Systembolaget med höga betyg från Italien Italien: Trentino-Alto Adige
Druvor: Chardonnay, Pinot blanc
Mousserande vin: Flaska 75 

TACK alla delaktiga i räddningsprojektet, mitt huvud surrar av olika lösenord, 

jag vet inte hur många vi provade eller hur många nya vi gjorde!

Hoppas att Er ombyggnaden på Elgiganten snart är klar och att Ni får en fin arbetsmiljö igen.

Önskar Er en fin sommar och Er ett stor TACK.

 Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg