Vichy mitt favorit hudvårdsmärke.

Hej!

Jag älskar hudvårdsmärket Vichy.

Har använt det i många år och är jättenöjd.

TIPS! Jag brukar passa på att göra mina inköp på apoteken när det är 25%!

Det är det ganska ofta, tack och lov.

Tänk vilken bra Mors Dags present.

Doktor Haller var en pionjär i dermokosmetik han upptäckte Vichy vulkaniskt vatten när han blev direktör för Vichy thermalska centra i början av 1900-talet. Han var den första att tillämpa de terapeutiska egenskaperna hos detta sällsynta vatten i kosmetika och skapade därmed varumärket Vichy.

Han var även en pionjär, som tack vare sin medicinska bakgrund skapade nya rutiner för hudvård baserade på hudtyp, lanserade det första serumet på apotek samt utvecklade nya riktlinjer för skönhetsråd för kvinnor.

Här kan Du läsa mer om sortimentet och vad som passar dej.

Jag har inget samarbete med Vichy jag ger bara personliga tips.

Vichy: Skonsamma kropp- & ansiktsprodukter för alla hudtyperhttps://www.vichy.se

Dessa dag- och natt cremer använder jag just nu.
Nyplockade liljekonvaljer.


En av mina favoriter.
En härlig creme som doftar och gör gott.


Tvätt och rengöring allt i ett.

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg