Bottennapp för Nordiska Galleriets bilaga i SvD đŸ˜ĄđŸ˜±

Hej!

BU!

I söndagens Svd var det med en annonsbilaga frÄn Nordiska Galleriet.

En mÄngÄrig och vÀlkÀnd möbelfirma i Stockholm,

att gÄ dit missar vi aldrig pÄ vÄra Stockholmsbesök.

Annonsbilagan Àr ett super-bottennapp, nÀr jag blÀddrade igenom den

blev jag bÄde förb.....d och ledsen.

Har Ni missat att det Àr 2022!

Bilagan kÀnns fruktansvÀrd gammalmodig, förnedrande och mycket trist.

Vad Àr budskapet?

Var Àr inspirationen?

Vad Àr avsikten med bilagan?

Den ger en köplust som Àr lika med noll.

Är det sĂ„ hĂ€r arkitekter och möbeltillverkare vill se sina alster presenterade?

Tiden gĂ„r i sĂ„ fall bakĂ„t. 

Jag har frÄgat runt bland mina vÀninnor och dom Àr av samma Äsikt som mej.

Vi Ă€r ett tjejgĂ€ng som ska Ă„ka till Stockholm 

men nÄgot besök pÄ Nordiska Galleriet blir det INTE.

UrsÀkta kvalitet pÄ bilderna jag har fotat av bilagan.






Konstigt att man fÄr med annonsörerna pÄ tÄget!!
SKÄMS Nordiska Galleriet.

HĂ€lsning C

Kommentarer

Chris sa…
TACK alla Ni som engagerade Er i frÄgan.
STOR respons blev det.
HĂ€lsning C

PopulÀra inlÀgg