Gör en julgran av gamla skidor! 🧑‍🎄🤶🎄

 Hej!

I går kväll kom jag hem från en julmarknads- och vinresa till Alsace,

nu vill jag dela med mig av två tips.

På julmarknaden i Colmar såg jag denna ”skidgran”.

Den var gjord av gamla slalomskidor.

Snacka om dekorativ återanvändning.

En ljusslinga i förgyllde granen.

På rätt ställe en toppenkul grej tycker jag.

En inte lika avancerad grej var den enkla men vackra trädgranen.

Bara några pinnar i olika storlekar och lite kottar, grankvistar, vackert snöre,

avsluta med en ⭐️ i toppen.

Denna lilla skapelse går att förändra i oändlighet, bara ta fram kreativiteten.

På resor får man alltid lite inspiration.

Kul idé på julmarknaden i Colmar.

I det enkla bor det vackra.
Ut och plocka grenar!
Superfint tycker jag.
Väldigt enkelt att variera.
Ha en fin advent

Hälsning C

Kommentarer

Populära inlägg