Mette - konditor

En favorit är danska Mette Blomsterberg, konditor, hon har haft cafét på Glypoteket i många år. Har nu öppnat i Köpenhamn.  Dottern var där för ett tag sedan och shoppade godsaker. Ååååh, dit vill jag oxå! Vilken professionell yrkekvinna. Jag har verkligen njutit av hennes program på TV, hennes grejer har inte varit lätta att göra men bara att se denna yrkesskicklighet har varit nog. Sedan har jag bakat något enklare! Har Ni sett programmen?

Mette Blomsterberg


Kransekager en favorit



Mums!

Kommentarer

Anonym sa…
Hej
Jo hennes program har jag tittat, hon är helt otrolig att göra fina saker. L
Chris sa…
Visst gillar man det hon gör men det verkar svårt!? Hon bara sååå proffsig/KRAM
Anonym sa…
Ja det är ofta många moment, men det är så underbart att bara kolla.

Annars gillar ju jag vår allas Leila! Hon är supppperduktig och sååå mysigt!

//Carro
Chris sa…
Tycker jag oxå/KRAM

Populära inlägg