By Kelly och Hemslöjden

Ny affär i Linköping, en exklusiv sådan. Tog en liten snabbtitt igår, mycket vackra kläder, bl.a Ralph Lauren, Armani, Missoni, Kenzo, Mulberry och Moschino. Det är bara att önska ett varmt LYCKA TILL! http://www.bykelly.se/

By Kelly, Torggatan 4 i Linköping


Cambiobyxorna kan jag varmt rekommendera!

Här svänger det fort, jag var oxå på  Östergötlands Hemslöjd.......kollade Scandinavisk folklore, så vackert, vilka färger.

Ullgarn i de vackraste färger

Nygjord allmogelampa

Plåtlampa

Nytappning av gamla lampor

Nu svänger det igen........nyöppnad pub såg jag oxå i Linköping. Här händer det grejer!
Tro det eller inte, det är sant, när vi skulle hämta bilen i parkeringsgaraget ligger det en huggorm på gageplattan bakom vår bil (den slingrade) jag är säker på att den kommit från någon av de parkerade bilarna. Maken bar ut den hängande på en tumstock!? Fy, jag gillar INTE huggormar. LÄS om andra ormäventyr:  här 

Kommentarer

Populära inlägg