Höstböcker

Hösten innebär ju bokläsande, det kommer så många nya böcker man bara MÅSTE läsa!


En kritikerrosad bok läser jag just nu, MÄSTARKLASS säger kritikerna. Jag har läst halva boken, hög litterär nivå!

Den här ska bli nästa bok till läsning. Inte lika hyllad som Mankells bok. Enligt Guillou ska det bli 10 - 12 böcker om han lever och har hälsan!

Ska läsa!

Tips idag från Chris: Ta cykeln till bibblan och fyll cykelkorgen med bra höstböcker! Bild från Anna Spiro

P.S. Jag ska oxå läsa Håkan Nessers senaste bok, De ensamma.
 Ett bra sätt är att gå med i en bokcirkel, där får man läsa många nyutkomna böcker och betala vad ca en bok kostar, när bokcirkelsäsongen är över får man behålla en bok. Pocket är ju ett annat bra sätt att läsa böcker till ett bra pris!




Kommentarer

Anonym sa…
har precis läst ut guillous nya bok. tyckte den var jättebra och längtar till nästa. tack för igår. tjejerna undrade var farmor var när de vaknade. när jag tittade till lilla dottern på natten upptäckte jag att hon hade sina små svarta skor på sig :) detta hade hon smugit med gissar jag under täcket. kram Åse
Chris sa…
Hon hade nog gått upp och hämtat dom!Jag sa hela tiden att jag tyckte skorna var så söta!! Jag ska läsa G:s bok, har just avslutat Mankells bok HELT UNDERBAR var den LÄS!/KRAM

Populära inlägg