Whisky

Jag kan inte ett dugg om WHISKY, jag dricker det inte heller! DÄRFÖR ska jag skriva om whisky:)






Samtliga bilder från restaurang Brygghuset i Fiskebäckskil

Ska Du fira något, ge bort en present eller överraska någon........åk till Fiskebäckskil, ta in på http://www.gullmarsstrand.se/ och bjud "offret" på en whiskyprovning på http://www.brygghusetkrog.se/ tycker man inte om whisky finns det massor att äta, dricka, göra och se ändå! Det finns oxå paketresor för hummerfiske, på hemsidan kan Du se en film på det upplägget.
FAKTA: Brygghuset har 1200 whiskysorter,
900 av dom är till salu, 300 är rariteter, ej till salu, innebär att det är sorter som idag inte går att få tag i, man nöjer sig med att titta på flaskan.........ja, ja jag säger då det!?
Dom dyraste flaskorna kostar 50.000:- styck.
Lagret värderas till över 1 miljon kronor.
Men förskräcks inte nu, en provning var inte så dyr man dricker per cl.
Tro nu inte att jag är sponsad av F-kils kommun för så är inte fallet!
Hoppas Ni fått lite inspiration/KRAM C

Kommentarer

Anonym sa…
Hej! Snygg Blogg.
Anonym sa…
Hej! Snygg blogg. Kram

Populära inlägg