Mina mössor

Hello! Här kommer ett litet axplock av mina egenhändigt stickade mössor! Jag använder ofta ullgarn, gärna ekologiskt, många blandade färger.

Yngsta dottern var hemma över helgen och hälsade på mys, mys, mys å så lite bröllopssnack också!. I lördags var hennes kompis här och då tog jag dom här bilderna. Tesse och Carro passar ju i alla modeller:) Tesse köpte sin fjärde mössa, det blev den bruna!














Mina mannekänger!


En trave med stickade höstmössor! Mössorna kostar 150 - 200 kr/styck.
Stickerskan själv!
Fram med stickorna eller virknålen...............det är såååååå kul!/KRAM C

Kommentarer

Anonym sa…
Hej!
vad fina bilderna blev :)
Jag har en kompis som vill beställa samma färg som jag köpte fast i kort modell!
Kram Tesse
Chris sa…
OK,ska se om jag kan få tag på det garnet.Ni var så fina och söta:) Kram C

Populära inlägg