111111

HEJ! Denna magiska dag, vad gör Du  den 111111 kl. 11.11? Gifter Dej.......det är ju en stor bröllopsfeber detta datum och denna tid? Firar på något annat sätt, jobbar som vanligt, tänker inte på det, tycker kanske inte att siffrorna har någon magi!! Jag fikar med mitt tjejgäng på ett mysigt lite gammaldags inrett konditori, (jag och maken har faktiskt inrett det). Jag äter en Desíreebulle (med vaniljkräm i) till kaffet!



P.S. Det är vrakpris på saffran i år, 12,90 för en påse på Willys mot 40,00 kronor förra året. Skörden av saffranskrokus har varit stor, vädret har varit gynnsamt. Nu får vi fylla frysen med goda gula lussebullar.
Fredagskram från C

Kommentarer

Carro sa…
Jag firar Matilda som fyller år!
11/11!

Tack för tipset. Här ska det bakas saffransbiscotti, saffranspannacotta, lusserullar!!
Anonym sa…
Vi geocachar :) vi i rök
Chris sa…
Köp saffran!Hälsa Mattis!/KRAM
Chris sa…
Vilket häftigt datum ......tänk att vara först på en geochats!!! Du måste skriva om detta på min blogg...please!
Du vann på tipspromenaden tillsammans med andra i sällskapet! GRATTIS/KRAM

Populära inlägg