Sköna söndag

Här kommer lite bilder från MIN söndag:

Först skogpromenad sedan gjorde jag lite dekorationer utomhus! Den lilla söta granen tog vi hos sonen igår, det ser nästan ut som om julen har kommit till oss. Tack Christer för pläden, mysig och skön!

Denna UNDERBARA kofta köpte jag på loppis (för nästan ingenting) jag köpte den för att ha till pynt och jag bara älskar den, vilket hantverk.

Det är inte gjort i en handvändning att sticka denna vackra kofta

TIPS! Köp, köp, köp dessa underbara små Panettone, italiensk kaka från Lidl, u r s ö t a. Kostar 9,95 kr, sant!

Maken och jag var "tvungna" att gå tipspromenad idag, vi skulle hämta alla 6 vinsterna från förra helgen! Fantastiskt vilken duktig släkt (se tidigare inlägg)! Jag fick ingen vinst hade bara 11 rätt av 13.



Efter promenaden blev det våfflor och kaffe


Piffade upp gamla kransen!
 Nu ska jag snart iväg på min Toscanakurs, sedan blir det mys vid Tv, kanske stickar jag ett par varv oxå! Söndagskram från C

Kommentarer

Carro sa…
Gud såå snyggt du gjort! Ska också skaffa en minigran i veckan. Kram!
Chris sa…
Visst blev det gulligt....lite juligt kanske! Det är ju snart 1:a Advent/KRAM
Sassa sa…
Visst kliar det i fingrarna!! Jag vill också GÖRA lite JUl redan nu ! Så mysigt du gjort. INSPIRERANDE!
Chris sa…
Tack Sassa! Man gör så gott man kan! Idag har vi underbart väder, härlig att kunna vara ute o pyssla runt lite! Ha en bra dag/C

Populära inlägg