Inspiration

När barnbarnen (barnvakt i går) somnat kollade jag Gods & Gårdar, lite lätt julinspirerat var det nya numret.

Denna underbara rokokobyrå i svart gillade jag! Jag tycker oxå att inslagen med orange som accentfärg i inredningar är väldigt mjukt och vackert (kan det vara att det är Allhelgonahelg........eller)?  Om jag minns rätt kostade byrån 10.500:- kr.

Vad gillar Ni pallen? URSNYGG tycker jag, en kista som den till vänster i bild har jag någonstans i gömmorna (maken blev halvtokig när jag köpte den), jag var väldigt snabb att visa honom denna läckra bild!? Jag har fotat från nya numret av Gods & Gårdar.


Vackert höstarrangemang

Det är verkligen HAPPENING att kolla i tidningar ibland. Det rycker till i inspirationsnerven!
INSPIRATION på Er alla från C.




Kommentarer

Sassa sa…
Ja det rycker till inredningsnerven!! Men ibland kan det stressa en också, man vill ha minst 5 hus och ett eller flera liv!! Kram
Chris sa…
Håller med, så är det! Man kan ju inte göra om hemma hela tiden då skulle inte jag trivas.
Kram

Populära inlägg