Prinsessan Christina, Fru Magnusson

Många män blir snyggare med åren, Ni vet det där med dom grå tinningarnas charm! Här ser Ni en kvinna som blivit snyggare med åren tycker jag. Bilderna är från nya numret av Femina. Frisyren är jättesnygg, klär henne som ett smäck!



Hon berättar i nya Femina om sin kamp mot bröstcancern, hur svårt det var att tappa ögonfransarna. "Huvudet kan man alltid sätta en sjalett om - men ögonfransarna"!
Hon lever i nuet men klarar det inte riktigt ännu. Hon berättar om sin tro, som hon beskriver som "barnslig och naiv",  hon tar för givet att det finns ett högre väsen som stöttar och stärker.
Hon har ett livslång engagemang i Röda Korset, under nio år var hon deras ordförande. 
Ett bra porträtt av fru Magnusson tyckte jag!

Kommentarer

Anonym sa…
Men hon skulle suttit i sonens egendesignade fåtölj/soffa med inspiration hämtad från operahuset i Sydney ;) hälsar svärdottern i Rök
Chris sa…
Den har jag fåtöljen har jag missat! Är den snygg? Operahuset är ju så vackert./KRAM C
Anonym sa…
Kolla in denna länken:
http://ateljen.em.com/web/Produkter.aspx

Fåtöljen och Soffan heter Sydney och är producerade för EMs ateljen.

Förra året var det Per Holknekt som designade Down. /Sävrdottern
Chris sa…
Per Holknekts fåtölj såg jag och tyckte den var HEMSK och STOR! Jag ska kolla Sydney, den låter spännande. Gillar Du den? Tack för länken/KRAM

Populära inlägg