Samla inspiration

Klipp & Klistra!
Ska Du inreda eller ändra i Ditt hem kan en Moodboard var till hjälp. Moodboard är ett kollage av bilder, foton, färgprover, materialprover och olika texter. Många inredare använder sig av Moodboards när dom presenterar olika stilar.
Så ambitiös är inte jag. Jag har tre samlarböcker en för inredning, en för recept och en blandat (vin, trädgård, resetips, hälsotips odyl.) Jag klipper och klistrar, verkar kanske lite omodernt när allt finns på nätet men det är lite kul! Här nedan ett axplocka av vad som finns i mina böcker.


Donna Karans hem

Trädgårdsboken

Vackert ur trädgårdsboken

Fjärran från vitt, vitt, vitt! Bilden har jag fotat från ett vykort från England. Kortet sitter i inredningsboken. Jag bara ÄLSKAR bilden!

Inredningsboken

Inredningsboken

Kommentarer

Sassa sa…
En sån bra ide´. Kommer att ta efter dig!! Det gäller bara att sålla och inte sätta in allt snyggt!
Kram <3
Chris sa…
Det är ganska roligt att se det jag klistrade in för ett par år sedan......jag hade INTE ändrat smak så mycket?? Du får klistra med hjärtat/KRAM C
Sassa sa…
Det var gulligt!! Jag skall klistra in med hjärtat<3
Chris sa…
Lycka till/KRAM C

Populära inlägg