Tommy Myllimäki o Jönköping

Det är alltid kul med ett besök i de nära storstäderna (!) dit räknas Linköping, Norrköping och Jönköping för oss i småstaden. Denna gång blev det Jönköping.
En jättegod lunch på restaurang Sjön, som ligger vid Vätterns strand. Vilken god mat, Tommy Myllimäki gick runt gästerna och såg till att vi trivdes. Lunch med allt till det facila priset av 110:-, OTROLIGT! Men.......boka bord. Nästa gång blir det att sitta på altanen med mat och ett glas vin.

 
 
 
Igår var semeldagen och jag blev bjuden på kaffe och semla på ett härligt ställe. Blomsteraffärerna var fyllda av fina vårblommor, här underbara äppelkvistar. Design House hade många fina saker bl.a Korbokorgar, Barbour har kommit med en jacka i cerise färg, piggar upp!
Tack tjejer för en heldag, jag var klippt slut när jag kom hem, inte orkade jag vara vaken och kolla in nya serien "Girls". Den får jag kolla på Play.
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Vilken toppendag ni verkar ha haft. Ser verkligen inspirerande ut!
Chris sa…
Jättemysigt! det gör vi om/KRAM

Populära inlägg