Veckan som gått.

Tänk, vad en vecka går fort!? Rusar nästan iväg, här kommer lite från MIN vecka.
Veckan startade med "Stickorna", sedan dax för kristen djupmeditation i kyrkan, det är gratis varje vecka, bet sönder en tand och fick komma till min toppentandläkare, inte gratis.....skitdyrt, kören på onsdagen.
Matlagningsgänget tränade, bastade, simmade och åt god internationell mat, underbara Jennie fixade mitt face, jag drog på med guldmask oxå, lite extra lyxigt, det måste man unna sig ibland.
Kören fick vara med en gång till bara för att bilden var lite roligare!
Minisemla intogs (med dottern) på ett av stadens kaféer.
Dottern kom på besök ett par dagar, kul! Mycket god mat blev det + en urdålig film.
Besök på tomten hann vi oxå med, affären öppnades och härliga kunder strömmade till.
Det här är en del av min gångna vecka, det blev oxå ett besök hos doktorn, min nacke gör mej galen, en skada efter en kollision med en älg, en stor älg, inte bra.
Söndagen ska få ett innehåll med promenader, tidningar och lite övrigt mys/KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg