Det här gillar jag!

MUMS....så gott!
Kikärtor, lite god olivolja, havssalt, 2 pressade vitlöksklyftor, om Du vill ta i en god vinäger, kanske lite pressad citron, allt är en smaksak.
Jag ÄLSKAR detta till fisk eller en köttbit, ta  gärna i ett paket färsk spenat eller blandad sallad. Ikväll ska jag servera detta till strimlad kycklingfilé, paneng red curry.
Sååååå himla gott, det får bli ett glas rött oxå.

Jag gillar lite fruktig olivolja och väljer gärna nr 7 på smakskalan, Jag älskar denna muscatvinäger från Spanien, Aragem heter den, zesta gärna ekologisk citron i, speciellt om Du ska ha detta till en stekt fiskfilé.

Lördagskram till Er alla/KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Låter mums - provar direkt till mina kycklingroulader m parma o mozza :)
Chris sa…
Passar super bra!Ha en mysig kväll/KRAM

Populära inlägg