Walles och Walles

Hej!
Startade måndagen med "Städning Light", en form jag gillar! Satte på efter 10, TV4, för att få lite underhållning under tiden, fick se veckans nya inredning, whoooow där satt jag och blev inspirerad, så fint, så läckert, här skådade jag in vackra saker från hela världen, nya och gamla grejer i enda stor mix, likaså färgerna. Mycket indigofärgat blått och grönt. Jag ville ha nästan ALLT!
Länge sedan jag såg så spännnade inredning.
Dom här bilderna är från deras hemsida.
 





Här finns unika och handplockade objekt samt textilier från Asien, Afrika och andra exotiska platser.
Ett brett sortiment av textila golv, dekorativ och teknisk belysning.
Walles & Walles hjälper till med sömnad av kuddar, gardiner, sängkappor och sänggavlar.
WallesochWalles, Birger Jarlsgatan 18
Next time in Stockholm/KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Så snyggt. Jag gillar't!
Chris sa…
Kolla in på tv 4 Efter 10 så otroligt snygga grejer. Kolla deras hemsida. Kram
Maria EB sa…
Ska förhoppningsvis till Stockholm i helgen (om inte Staffans hosta sätter stopp) måste kolla in detta då. Jag gillar't skarpt oxå :)

Populära inlägg