Åhléns.......YES!!

Ha, ha idag döper jag om mej!
Idag kan jag kallas "The Queen of FYND"!!!
 
Jag har köpt 21 produkter av märket Phenomé.
Inköpt på Åhléns i min småstad.
Jag betalade 50:- styck!!!
 
Min påse gick på 1.050 kronor, den skulle ha kostat över 9.000:-!!!
Min favvo rådgivare var där igen efter mammaledigheten, hon gav tips och råd, TACK Therese.
 
"Phenomé Cosmetics är en fantastisk ekologisk hudvårdsserie med både lyx och flärd. Historien bakom Phenome bygger på tradition, arv och kunnande. Företaget grundades i Polen som är hemlandet för bla Helena Rubinstein och har ett stort arv av SPA och ekologisk hudvård. Klicka här för en video om Phenomé Cosmetics. Phenomé Cosmetics har hyllats i både svensk och internationell media. I Sverige var Åhléns först med att sälja Phenome Cosmetics exklusivt."
 

En hel del kommer att bli presenter.
Tack Åhléns och Tesse!
 
På höglandet har vi en underbar dag med blå himmel och sol.
KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg