Min trädgård

Hej helg!
Jag vill hoppa in och önska Er en fin helg, en helg som ser ut att få ett underbart väder, soligt och varmt.
Det syns i trädgården att det har varit ett bra väder för växterna.
Jag bara omkring och njuter, det är så frodigt, blommigt och grönt.
En njutning för själen!
Här kommer lite pic´s från min trädgård.
 Pelargonerna är helvilda! Blommar och blommar.
Den rosa har haft så stora blommor att stjälkarna inte orkar hålla blomman uppe!
 Agaverna frodas. Chokladblomman är den som är törstigast av alla blommor!!
Den är som ett smycke, så vacker.
Dahlian har inte växt till förens på sistone.
Vildvinet tar över, växer helt otroligt, det är som en mur. En mycket vacker sådan.
Mandarinträdet är har massor av frukter.
Jag önskar Er en skön helg.
Fyll den! Med trevligheter.
KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Så fint det är! Får kolla på måndag. Trevlig helg!
Chris sa…
Tack det samma Maria och välkommen på måndag. Kram C

Populära inlägg