Det går mot höst!

Idag blev det höst på min altan.
Bort med korgstolar och solstolar, oj vad det kom snabbt på!
Men så är det alltid.
Jag planterar ut det som stått i krukor, på friland, typ hortensia och lavendel och hoppas att det tar sig.
Kasta och rensa, örterna klarar sig ett tag till.
Agaverna får oxå hänga med lite till, vid första frosten ska dom in, dom gillar INTE frost.
Mina två olivträd klara mycket kyla bara dom får stå lite skyddat under tak.
Sen blir det garaget för deras del, det klarar dom bra, jag (maken) placerar dom vid fönstret i garaget så dom får hyfsat med ljus i vinter.
Kolla in mina nytagna pics!








Och på framsidan vid entrén är det sommarblommor som gäller........ännu!
Höstkram från C

Kommentarer

Carro sa…
Vackert!!!

Älskar hösten.
Carro sa…
Vackert!!!

Älskar hösten.
Chris sa…
Underbar luft, om du var här skulle vi gå en långpromenad. Kramis

Populära inlägg