Vintage & Juveler auktion.

Hej kära Ni!
Jag har lagt två bud på Bukowskis Vintage & Juvelauktion.
På två sjalar eller scarves i siden från Hermes och en från Céline.
Vad tror Ni om mina chanser?
Helst vill jag inte ha två det blir lite för lyxigt!
Idag är auktionen.
 Hermes, i nyskick stog det i katalogen.
Céline, för den underbara färgens skull.
 
Ni som har läst min blogg vet att jag vill ha en Hermes sjal i brunt  och rosa, dessa två är väl så långt ifrån den färgkombinationen man kan komma.
Ombytligt fruntimmer??
 
Idag på e.m ska jag träffa "Stickorna" nu har dom sjuka "tappade maskorna" (Birgitta uppfann detta fiffiga uttrycket!) blivit friska, vilken tur för oss andra.......som vi längtar!
Ha en trevlig måndag kära Ni.
KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Hur har det gått? Ursnygga färger - mycket piggare än brunt! Kram o lycka till
Chris sa…
Hej Maria! Jag gick just in och kollade auktionen. Jag fick ingen scarves,jag som oroat mej för att få två!!
Den blå skilde det 500:- på och den turkosa 200:- från mitt bud. Nära skjuter ingen hare!
Men....det blir fler auktioner.
Det är viktigt att tänka på när man lägger bud att det tillkommer ca 25 % uppå slaget bud.
Jag har ju många fyndkrämer istället!!!! Man kan inte få allt på en dag.
KRAM C

Populära inlägg