Clean Cotton är slut!

Hej!
Vilket härligt väder, lyxade halva dagen igår med att inte röra en fena!
Låg blickstilla i solen och njöt (med min förkylning).
Sedan kallade jobbet, det blev både omskyltat och städat i affären.
Allt har sin tid.
 
HJÄLP! Clean Cotton T-shirt (vilket namn) min body soufflé är SLUT.
Den har varit så härlig att smörjan in sig med, den har doftat såååå gott.
Nu gäller det att hitta någon annan god smörja.
Idag gillar jag "body-smörja" mer än parfym!!
Med den här på kroppen har jag luktat som ett nytvättat påslakan (givetvis ett som hängt ute)!
Nu ska jag ut i det fina vädret
NJUT så länge det varar.
KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Visst är det jobbigt när favvon tar slut! Jag är snart i samma läge. Kram
Chris sa…
Vi tipsa varandra om ngt gott.....nytt! Kram

Populära inlägg