TGF!

Goddag fredag och goddag bloggisar!
Vill önska er en härlig dag, här är det dimmigt men skönt.
Affären väntar på mej, jag hoppas på trevliga kunder!
 
Mamma hämtades av min bror igår.
Då drog yngsta dottern och jag till Linköping (mycket impulsivt)!
Vad såg vi där?

Tom Dixonlampor på Radisson, tyvärr är dom dyra!! Den stora svarta går loss på ca 10.000:- !!
 Prisvärda kuddat från Afro Art finns hos Esq.
Nyaste nytt, Pols Potten ljusstakar från fina Esq.
Halsband från Gina Tricot, Ni ser vad det är inne med blandade metaller ......i allt!
Shoppingen avslutades med glass på Linköpings berömda glasställe........BOSSES!
Vackra Domkyrkan i bakgrunden.
By Kellypåsar fick följa med hem.
Dottern investerade i en Busnelkavaj..........inget nytt under solen!!
Det ser ut att bli en av höstens storsäljare. IGEN!
Jag köpte en kjol, äntligen hittade jag en!
 
Ha det!
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Låter som att du haft det mysigt med både mor och dotter. Blev det egen kilt eller!? Trevlig helg! Kram
Chris sa…
Underbart kul! En snygg kjol in black blev det!
. Ha en skön helg/kram

Populära inlägg