FYNDA!

Tog en långpromenad idag i halv storm och duggregn "råkade" gå genom stan, hade dessutom kortet i fickan!?
Jag gjorde ett par fynd!



Dottern har varit i Stockholm och shoppat och bl.a länsat Apoteken på olika julförpackningar som nu sälj ut till bra priser. Tack för tipset Carro, jag köpte min förpackning för 115:-, normalpris runt 275:-. 
TIPS! Köp julförpackningarna.






Jag är en "frysnissa", dom här fyndade jag idag på KappAhl till det facila priset av 60:-, dom är så varma och sköna. Fynda på!

Kommentarer

Carro sa…
Dit paket var ju tom billigare än mitt. Mitt kostade 153 kr. Det var iof ett fynd det med. Absiktstvätten var ljuvlig b

Hälsningar från ett strålande lofsdalen. 50 cm snö, 5 minus. Härligt!!!

Kram
Chris sa…
Jag gillade verkligen ansiktstvätten. Nu fika med tjerna/Ha det underbart i Lofsdalen/KRAM till er alla

Populära inlägg