Julkort och Granatäpple!

TIPS! Jag tar ett par långa röda sidenband och hänger upp mina julkort på. Sedan fäster jag upp banden vid sidan om ytterdörren eller på köksdörren så alla kan se korten. Fäster julkortet gör jag med en knappnål, dekorativt och kul iställer för att dom bara ligger i en skål!


Anna i Australien sätter sina kort på spegeln, oxå ett tips!


 Granatäpplet är julens vackraste frukt och godaste. Frukten kommer ursprungligen från Persien där träden blir 8 meter höga. Frukten ska få förgylla min sallad till jul. Frukterna ser ut som en krona och det lär Kung Salomon oxå ha tyckt!


Min julkrans gjord av en galje från kemtvätten. Lite grönt från trädgården sitter runt om.
Ha det bra i julstöket/KRAM C

Kommentarer

Anonym sa…
Sen vi flyttade in sätter vi våra julkort i band över spisen. Sen skickar vi inga julkort utan skickar nyårsbrev med året som gått till dem vi fått av :). Verkar vara mkt uppskattat. Kram från svärdottern
Chris sa…
Det ÄR uppskattat!KRAM

Populära inlägg