Christmas trifle + Fest

Jag har gjort en Christmas Trifle för första gången i mitt liv, tack Leila för inspirationstips!
Vad det är kul att ha fest när gästerna är på bettet, vilka härliga kompisar man har!
En kul julfest blev det!



Min Trifle innehöll skivad mjuk pepparkaka, varvad  men en blandning av grekisk yoghurt, mandelmassa, vispad grädde och fem sorters bär lagda i lag med Marsalavin och mucovadosocker.




Makens krans måste ALLTID finnas med när vi firar jul. Han har gjort en stomme som vi använder år från år. I år blev det granris i kransen vissa år tar han tallris. Jag bara ÄLSKAR denna krans!
Nu ska vi ut på en promenad, solen skiner/KRAM C

Kommentarer

Csrro sa…
Den där ka jag ta receptet på:) var den god?
Chris sa…
Ärligt! Gott men ingen 10 poängare/KRAM
Chris sa…
Jag tror det hade blivit godare att ta sockerkaka istället för mjuk pepparkaka./C

Populära inlägg