Gott Nytt År!

Jag vill önska ALLA mina bloggläsare ett

GOTT NYTT ÅR


Tänk så fiffigt det är, ett årets slut och ett årets början. Det betyder att det alltid finns möjligheter till något nytt, en ny början och ett gammalt slut om man så vill, är man helnöjd fortsätter man bara där man slutade.
Jag gillar tanken att se framåt och har därför bestämt inför 2012:
Att nästa år ska jag gå ännu mera i skogen
Att äta ännu godare men lite mindre
Att dricka ännu godare viner
Att umgås med nära och kära ännu mer
Att ta vara på trevligheter som kommer i min väg
Att bli en bra medmänniska
Att inte vara för snäll
Att lyssna på min kropp
Att njuta av livet varje dag

P.S Champagne är ALLTID champagne.
 Champagnekorken skjuter iväg med en hastighet av runt 40 kilometer i timmen, rekordet är på över 54 meter! Trycket är tre gånger högre än i ett vanligt bildäck! D.S

Big Hug!
Kommentera gärna en Gott-Nytt-År-hälsning till mej, det skulle göra mej VÄLDIGT glad!

Kommentarer

Anonym sa…
Det är bra nyårslöften du ger, skall försöka med samma saker.
Ha ett riktigt gott nytt år önskar vi er.
Kram CH o L
Chris sa…
Inga nyårslöften, det är ARBETSUPPGIFTER! Hi, Hi. Gott Nytt År på Er/KRAM
Anonym sa…
Året som är på ingång kommer bli fantastiskt. Vi önskar er ett underbart sådant. Kramar från geocacharna
Carro o Andreas sa…
Gott nytt år önskar vi från skidbacken!
Kram C o A
Chris sa…
Klart att det blir ett bra år, tänk så mycket kul som skahända.KRAM
Anonym sa…
Önskar dig det bästaste Gott Nytt Året som finns!

Precis som vi önskade alla nära och kära i sms:et:).

Nya året kan bara bli MAGISKT på alla sätt. Det har vi bestämt iaf i min lilla familj:).Magiskt, fantastiskt, underbart, sagolikt, nya möjligheter...

Varma kramar från L och familjrn
Anonym sa…
Gott nytt år önskar k, ch och a!!
Chris sa…
God Fortsättning på det NYA året/KRAM C
J sa…
Gott nytt år Chris! Dina nyårslöften är hägliga! Fortsätt så med din blogg i det nya året! Det förgyller vår tillvaro!
Chris sa…
Tack snälla och en stor kram till dej. Hoppas Ni får det bra i fjällvärlden:)

Populära inlägg